Aangekomen op Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Anouk Jellema - WaarBenJij.nu Aangekomen op Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Anouk Jellema - WaarBenJij.nu

Aangekomen op Hong Kong

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

27 Mei 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Gisteren zijn we vertrokken vanaf Amsterdam naar Hong kong. De vlucht was prima verlopen. Geen plaatsen naast elkaar maar toch was er iemand die naast Bart zat, alleen reisde en wel met mij van stoel wilde wisselen. Genoeg eten en drinken aan boord. En zowaar een keer echt lekker eten. Hong kong is niet zo gezellige luchthaven voornamelijk groot en rustig maar met een beetje winkeltjes kijken en rondjes lopen hebben we ons toch nog goed kunnen vermaken tijdens de transfer tijd van 3 uurtjes. Bij de mcdonalds nog patatjes proberen te bestellen. Ik zit nu nog in de tijdloze van Europa en dat houd in dat het nu 3.15am zou zijn. Op een echte rijstmaaltijd zit ik dus niet te wachten maar patat is hier niet te krijgen. Naja dan maar hopen dat het eten op de volgende vlucht ook lekker is. Over een uurtje vliegen we verder naar denpasar- Bali- Indonesië. Nog 5 uurtjes vliegen en dan zijn we er ongeveer.