Daar zijn we dan. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Anouk Jellema - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Anouk Jellema - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan.

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

27 Mei 2012 | Indonesië, Batavia

Vanmiddag aangekomen op Denpasar. Bali bereikt uiteindelijk met wat vertraging. Bij de koffers zoeken gingen we meteen al door het Hollandse gemakzucht de mist in doordat twee mannen onze koffers gingen rondsleepen. We waren beide moe van de reis van bijna 24 uur, waarop we nauwelijks slaap hadden gehad. Dus vonden we het allang al prima dat we zelf niet hoefde te sjouwen. Maar na 200 meter vonden de heren het wel prima en was de uitgang in zicht dus moest er betaald worden. Bart en de twee mannen konden het er niet erg over eens worden dus uiteindelijk maar pp 2 euro betaald om van het gezeik af te zijn. Mar daar stonden we dan wel weer met die koffers.
Uiteindelijk reisleiding gevonden en met nog 8 anderen in een bloedhete bus opweg naar Sanur..

Het hotel is prachtig. Opgevangen door een piccolo die netjes op zijn beurt wacht zodat we kunnen inchecken. Welkomsdrankje erbij. Helemaal goed. Mooie kamer uitkijkend op het zwembad. Op de kamer omgekleed en een plons gemaakt in het zwembad. 's avonds gezellig uit eten geweest. Om 20.00 uur terug in het hotel.. Moe van de reis.. Tijd om na 27 uur reizen maar is de oogjes dicht te gaan doen. Morgen al weer vroeg naar de hostes bijeenkomst en daarvoor nog ontbijten. Truste.