Douchen - Reisverslag uit New Delhi, India van Anouk Jellema - WaarBenJij.nu Douchen - Reisverslag uit New Delhi, India van Anouk Jellema - WaarBenJij.nu

Douchen

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

03 Februari 2010 | India, New Delhi

Vannacht echt heerlijk geslapen. Om 12 uur blaast de beveiliging op zijn fluitje en dan moeten alle lichten uit. Wij wisten niet of we stil moesten zijn dus gingen we het maar even vragen. Vanmorgen om half 9 de wekker. Toch wel handig meiden!! dankje voor de wekker!! We konden er echt niet uit komen. dus om 9 uur hadden we geen keus en dan er toch maar uit gerold. ik wilde heel erg graag me haren nog wassen dus heb het warme water (Gelukkig hebben we dat in ons nieuwe appartement) in een emmer laten lopen. en ben op me knieen op de grond gaan zitten. dus met me hoofd in die emmer om alles nat te maken. en dan haren wassen. en weer in die emmer uitspoelen. Echt we ontwikkelen hier een aanpassingvermogen niet normaal.
Dus alvast een melding voor de personen die me op komen halen of thuis me meteen willen opzoeken. Ik stink!! Gelukkig ruikt iedereen zo dus het valt niet meer op!
Leuk dat jullie allemaal berichtjes plaatsen. Vooral blijven doen!! Dikke kus

  • 03 Februari 2010 - 07:03

    Maurice:

    Je gaat maar eerst douchen voordat we weer gaan salsa dansen :P en werkse vandaag Nouk :D

  • 03 Februari 2010 - 07:12

    Lydia:

    Als je weer thuis bent, dan komen wij je gewoon een paar dagen later opzoeken, misschien is die vieze lucht dan inmiddels alweer verdwenen. hahaha.

  • 03 Februari 2010 - 07:38

    Lotty/Henk:

    we nemen wel boldoot mee naar schiphol spuiten we je daar wel mee in dikke kus lotty/Henk

  • 03 Februari 2010 - 08:39

    Leonie:

    Hee Nouks,

    Ik ben blij dat jij zo lekker kan slapen naar Jan Smit, maar daar hadden wij natuurlijk rekening mee gehouden, vandaar de wekker!;)

    En dat Stinken?! Dat nemen we wel voor lief!

    Veel succes!xx.

  • 03 Februari 2010 - 09:14

    Tanja:

    Hahaha ik zie het voor me!! wel oppassen dat je hoofd niet blijft steken in de emmer :P:P

  • 03 Februari 2010 - 10:40

    Lotty:


    hey schat je ziet maar weer camping ervaring daar heb je altijd wat aan .ik zie je al zitten op z'n kop in de emmer maar je weet
    moeders houdt van je ook als je stinkt.
    dikke kus

  • 03 Februari 2010 - 11:46

    Tante Rie:

    Lieve Anouk, Het kost helemaal geen moeite om op je verslag te reageren hoor! Je schrijft zo leuk. Je neemt ons eigenlijk een beetje mee op avontuur. Geen 5 sterren hotel hebben we begrepen. Op je knietjes je haren wassen in een emmer. Het is maar het beste om overal de humor van te zien, lijkt me. Liefs, tante Rie en oom Klaas.

  • 03 Februari 2010 - 18:16

    Henk&lotty:

    Hallo Anouk,
    De spullen sturen we morgen(4-2-2010)op.
    Ik kan het alleen niet bij de marine postkamer in leveren...Helaas!!!!!!
    Het lijkt mij ook erg handig dat,de man van de bewaking ff wat koekies krijgt,je weet maar nooit waar dat goed voor is.

  • 03 Februari 2010 - 18:29

    Marloes:

    Hey Stinkie! ;)

    Ik ben heel blij dat je goed geland bent! Haha, gelukkig komt de wekker nog van pas! Is het een beetje lekker weer?

    Heel veel plezier nog! :D

    x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

India 2010

Recente Reisverslagen:

23 April 2010

Terug in Delhi

15 April 2010

Prince Charming

13 April 2010

Jet, Juul en Herman

05 April 2010

Op naar de laatste werkweek

02 April 2010

Snuffel in me vuilnisbak
Anouk

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 28818

Voorgaande reizen:

26 Mei 2012 - 13 Juni 2012

Bali

31 Januari 2010 - 25 April 2010

India 2010

Landen bezocht: