Terug in Delhi - Reisverslag uit New Delhi, India van Anouk Jellema - WaarBenJij.nu Terug in Delhi - Reisverslag uit New Delhi, India van Anouk Jellema - WaarBenJij.nu

Terug in Delhi

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

23 April 2010 | India, New Delhi

Goa was geweldig! Heerlijk die rust en de schone lucht. STILTE! Wakker worden van vogeltjes in de boom. We hebben ons best vermaakt de 10 dagen. Alleen maar niks doen en op het strand liggen. We zijn dan ook wel een beetje bruin geworden.

Gister vlogen we terug naar Delhi. Een vriend van mij. De gene die uitgehuwelijkt is kwam ons op halen. We zouden nog even een koffie doen. Dus naar het hostel spullen dumpen en daarna maar lekker een koffie. Gezellig nog even zitten kletsen en daarna snel terug naar H Block om eten te halen. Heb twee maanden met een avondklok geleefd maar ik moet er toch aan wennen weer nu ik terug ben. In Goa doen ze daar niet aan.

Onze favo tentje met eten is weg en er is een nieuwe. Heb dus nog even met de eigenaar staan kletsen en daarna sprinten naar het hostel. Natuurlijk niet te laat komen.
We hebben ook uitgevonden waar we ziek van worden. Gister heeft Jil ook een roll gegeten en ja hor vanmorgen weer ziek. Ik moet van mezelf zeggen dat me buikje ook het niet zo prettig heeft. Toch fijn als je zulke ontdekkingen doet 48 uur voordat je het land verlaat.

De twee dagen die over zijn staan vol met afspraken en dingen doen die we nog willen doen voordat we terug naar Nederland gaan. Het wordt dus een drukke tijd.

Of we zondag vliegen is nog wel onzeker. Gister op het vliegveld heb ik het nog even na gevraagd maar Air India vliegt nog niet alle vluchten naar Europa. Dat gaat nog wel even duren meld mijn bron op het vliegveld. FIJN! Maar we laten het allemaal maar over ons heen komen. En jullie horen nog wel wat het gaat worden.

Als we terug zijn in Nederland moeten we nog wel even bikkelen aan dat stuk. Het is namelijk nog niet af en Alok wil het over 4 weken hebben. Nou ik weet wel dat we even bikkelen moeten en dat het dan klaar is. Maar waar is de motivatie daarvoor?



Ik wil via deze weg alvast iedereen bedanken. Voor al jullie leuke/grappige/ondersteunende/ motiverende/ informatieve berichtjes. Natuurlijk ook voor alle lieve kaartjes en mailtjes. Ik spreek jullie allemaal snel weer als ik weer in Nederland ben. De foto’s krijgen jullie nog wel te zien. Ik moet ze nog even uitzoeken. Ik heb er namelijk wel 2500 gemaakt.
Dikke zoen!

  • 23 April 2010 - 07:41

    Maurice:

    Als je motivatie zoekt, kom je maar lekker naast mij zitten in de bieb. Denk dat het daar ligt, heb het ook gevonden :P En schone lucht, kan je beter daar blijven hier schijnen asdeeltjes in de lucht te zitten. Helemaal zwart alles :S Nee hoor valt wel mee, nog niks anders gemerkt. Hoop dat je vlucht gewoon gaat, want je bent lang genoeg weg geweest :( nog even suc6 de 2 laatste dagen en nog wat de nieuwe gemeenteraad Den Helder heeft ook een tijdklok ingesteld ;) 10 uur thuis!!!!

    Dikke kus Mau

  • 23 April 2010 - 08:07

    Tante Rie:

    Ik heb zoiets gehoord dat er een hééééle grote rode loper in de Piet Heinstraat voor je thuiskomst wordt gelegd. Leuk Hé! Liefs, tante Rie

  • 23 April 2010 - 08:51

    Lotty:

    Hey mop
    De laatste dagen in Delhi.Maak er nog twee gezellige dagen van en
    wij hopen dat de vlucht doorgaat,want het wordt weer tijd om je in ons armen te sluiten.
    we zien je zondag op schiphol.
    Dikke kus Henk en Lotty

  • 23 April 2010 - 09:44

    Marloes:

    Hey Nouk!

    Jaa, je komt alweer bijna terug! 2500 foto's!!! Hier is het ook al mooi weer aan het worden, zondag wordt het graden! :D Ben blij dat je het mooie weer meeneemt ;) Ik heb gisteren nog even met je moeder staan praten in de V&D ;) Ik hoop dat de vliegtuigen vliegen zondag! Heel veel succes nog even. xxx

  • 23 April 2010 - 20:15

    Lianne:

    Alvast een hele goede terugvlucht! Het word zondag lekker warm (voor Nederlandse begrippen dan) dus je kunt meteen door naar het terras B).

  • 25 April 2010 - 05:32

    Peter:

    Lieve Nouk,

    Nog even.......Het is nu zondagochtend 07.25
    Belachelijk vroeg voor een hardwerkend gezin, normaal slapen we uit, eten we warme broodjes, worden langzaam wakker.
    Vandaag is dat niet zo want jij landt over 1 1/2 uur op Nederlandse bodem. En dat willen we zien.
    Sterre Monique en ik gaan zo naar Schiphol.
    Lieverd bedankt voor al die leuke reisverslagen.
    Als ik jou was zou ik het stuk per email naar Alok sturen. India is namelijk net iets te ver weg.......liefs en Welkom Thuis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

India 2010

Recente Reisverslagen:

23 April 2010

Terug in Delhi

15 April 2010

Prince Charming

13 April 2010

Jet, Juul en Herman

05 April 2010

Op naar de laatste werkweek

02 April 2010

Snuffel in me vuilnisbak
Anouk

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 30208

Voorgaande reizen:

26 Mei 2012 - 13 Juni 2012

Bali

31 Januari 2010 - 25 April 2010

India 2010

Landen bezocht: