Prince Charming - Reisverslag uit New Delhi, India van Anouk Jellema - WaarBenJij.nu Prince Charming - Reisverslag uit New Delhi, India van Anouk Jellema - WaarBenJij.nu

Prince Charming

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

15 April 2010 | India, New Delhi

We hebben vandaag heerlijk op het strand gelegen. Fotocamera’s ontlopen en zitten genieten van mannen met tulbanden die als kleine kinderen over golven heen sprongen en rondjes aan het rennen waren in de zee. Ik heb me helemaal dood gelachen. Tuurlijk heb ik het nog even gefilmd! :P

Terug in het hostel snel even onder de douche gesprongen met Vince geskypt en daarna piza halen op de scooter. Ik voor de 2e keer in me leven op een scooter. Helemaal leuk en heel erg lachen omdat je ook nog eens links moet rijden. Maar ik kreeg het ding in 1x aan de praat en ik sjorde er zo op weg. De eigenaar keek me toe en volgens mij heb ik haar doen geloven dat ik het al vaker had gedaan. Onderweg werd ik nog even achtervolgt dor een scheel kijkende India hippie op de motor die me achtervolgde en me 10x heeft uitgenodigd voor een feest. Laat maar kletsen!

Op de kamer piza gegeten en ugly Betty gekeken. Heb seizoen 1 en 2 gekocht hier en ik denk zomaar dat ik ze beide wel gaan zien voordat we terug naar Delhi gaan. We zijn al bij de laatste cd van seizon 1 en we hebben nog maar 15 uur kijkplezier te gaan. ’s Avonds met mijn vrienden uit Delhi wat gesmst en wat gemaild. Helemaal leuk en iedereen is weer up to date.

Aan het einde van de avond gaat Jil naar de wc. Komt ze al gillend de wc uit. Er zit een pad/ kikker in de wc. GATVER!! Ik kijk in de pot maar zie niks. Jil zegt dat hij onder het toilet papiertje zit wat er nog in ligt. Ik besluit dus maar door te trekken. Jaag eerst Jil de badkamer uit je vluchtweg kan je maar beter geregeld hebben. Ik houd helemaal niet van kikkers. Dan trek ik door. Het beest is slimmer en heeft vast bij de meester frog zwemles gehad. En ja hor daar zit hij onder de bril. En hij is best groot. Ik jaag hem de wc uit. Met de trekker ga ik hem te lijf. Probeer hem uit de badkamer te jagen en door het raam naar buiten te lozen. Natuurlijk mislukt dat helemaal. Al gillend omdat het beest naar me toe springt staan Jil en ik binnen 1 seconde op het bed. Snel komt de bezinking dat het beest daar niet van weg gaat. Weer ga ik opzoek met de trekker. Als ik het beest in een emmer heb gejaagd gaat Jil snel naar de wc maar de emmer staat naast de deur. Door de ophef moet ik natuurlijk ook plassen. En ik ga echt niet!! ik probeer de kikker verder de badkamer in te jagen en het lukt wel.
Maar nu op dit moment een kikker in de badkamer. En wat nou als ik vannacht moet plassen?

Twee uur later.. En ik heb het net nog even gecheckt de kikker is weer verdwenen. Toch denk ik dat hij deze week wel weer terug zou komen. Bril in zijn geheel naar beneden dus!!

  • 15 April 2010 - 19:49

    Tante Rie:

    Het zal me niet verbazen als je een scooter gaat kopen. Je vond het zo leuk! Wat zal die kikker gedacht hebben van die gillende meiden. Wij hebben ze in onze vijver en we durven ze ook gewoon in onze handen te nemen. Ze hebben van die schattige kopjes en grappige kraaloogjes. Kijk er nog maar eens goed naar als je ze nog eens ziet. De tijd schiet nu al lekker op he. Liefs, tante Rie

  • 15 April 2010 - 19:49

    Lotty:

    lieve Anouk

    Maar goed dat wij veel huisdieren hebben hahahah,daarom ben je niet zo bang uitgevallen!!!!!weet je dat gillen ook een wereldtaal is.IK kwam niet meer bij van je verhaal.Je weet Anouk kikkers houden van vocht dus hij heeft een lekkere slaapplaats in jullie badkamer gevonden. Houd het afvoerputje goed in gaten.Meneer de kikker zit overal Hahaha
    Nog veel plezier schat xxxxx en doe de groeten aan Jil en de kikker
    dikke kus Henk en Lotty

  • 16 April 2010 - 08:45

    De Meester Frog :

    Hey Nouk! Ik heb inderdaad zwemles gehad! :D

  • 16 April 2010 - 08:46

    Marloes:

    Hahah, misschien was het wel een kikkerprins! ;)

  • 16 April 2010 - 11:56

    Maurice:

    En ja hoor de kikker :S Wat een uitzicht had die kikker ;) Anouk je snapt hem vast wel... Moet je me maar niet pesten! Kom je nog wel opzoeken deze week en anders je kamergenote wel ;) Je loopt trouwens erg achter met ugly betty, janey heeft gister net de allerlaatste aflevering gekeken.... Maar genoeg getypt. Nu maar weer verder typen in dat andere verslag van mij. geniet er nog van en beware of the frogs ;P RRRRaaabbbiitttt

  • 16 April 2010 - 16:11

    Vince:

    zal een kom voor hem neer zeten op je kamer
    dan heb je 2 mooie mannen op je kamer. of als het een vrouwtje is dan heb ik weer geluk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

India 2010

Recente Reisverslagen:

23 April 2010

Terug in Delhi

15 April 2010

Prince Charming

13 April 2010

Jet, Juul en Herman

05 April 2010

Op naar de laatste werkweek

02 April 2010

Snuffel in me vuilnisbak
Anouk

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 30435

Voorgaande reizen:

26 Mei 2012 - 13 Juni 2012

Bali

31 Januari 2010 - 25 April 2010

India 2010

Landen bezocht: