Arme Sven en leuke Holi - Reisverslag uit New Delhi, India van Anouk Jellema - WaarBenJij.nu Arme Sven en leuke Holi - Reisverslag uit New Delhi, India van Anouk Jellema - WaarBenJij.nu

Arme Sven en leuke Holi

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

26 Februari 2010 | India, New Delhi

Heel leuk :lol: dat ik van iedereen een reactie krijg over de 10km met in de hoofdrol dhr Kramer. Ik waardeer het zeer dat jullie zo leuk reacties plaatsen. Bij de meeste reacties week ik precies hoe jullie reageren. :o En in me hoofd ziet dat er heel grappig uit. :badgrin:
Dat ik het las om half 6 Nederlandse tijd kon ik wel huilen. Zo leef ik mee met die sportmannen en vrouwen. Maar vooral de mannen. Zie ik op MSN.nl dat er een drama is gebeurd met Sven. Natuurlijk kan ik niet uit het dramatische verhaal op maken wat er is gebeurd. Dan ga ik me mail lezen. Volgens Lianne (een klasgenootje) die echt de aller grappigste :d meelevende mailtjes naar me stuurt was heel Nederland in shock:shock En ja, ik kan het me voorstellen. Nu snap ik wat er is gebeurd. En ik vind het een Drama. :cry: Dat gun ik echt niemand. Ik hoop dan ook ten zeerste dat hij de coach aan de kant heeft gezwiept en een andere coach zoekt. Deze man kan je nooit meer vertrouwen :doubt:

De volgende ochtend ben ik echter ziek geworden.:| Ik denk zelf dat het komt doordat het eten van CMS niet zo goed is dan dat de mensen hier doen vertellen. Dus dan kom ik meteen op me nieuwe voornemen;) Geen eten meer nemen van CMS. Dan gaan we maar buiten de deur lunchen. het om de week ziek zijn komt nu al me neus uit. En ik ben er pas een maand.

Eerder deze week heb ik de toiletbril al gebroken :roll: De schroeven aan de achterkant krakten zomaar door. En me gewicht is afgenomen dus begrijp niet hoe dat kan:doubt: De bril zit dus nu los van de pot en je moet voorzichtig gaan zitten anders komt het niet goed.:oops: Nu ging ik gister doorspelen vliegt de verbinding met de stortbak los. Overal water behalve in de pot :shovk: Ja hor dat kan er ook nog wel bij. Maar hoe ga ik nu door spoelen? Emmers water er dan maar ingooien. Jil maak de opmerking: wees blij dat het schone water is los gevlogen en niet de pot zelf van de afvoer is gegaan. Dat was pas een drama geworden:badgrin: Opeens moet ik er aan denken dat heel dit verblijf in het teken staat van WC’s het kan allemaal niet erg genoeg en als je dan denkt dat het over is. Doet zich het volgende WC probleem zich aan. :x Nadat ik tot de conclusie ben gekomen dat we zelf het probleem niet kunnen verhelpen ga ik maar weer terug naar bed. We bedenken morgen wel wat.

Om 8 uur de volgende morgen word ik wakker. Het enige wat ik me herinner is dat ik heb doorgeslapen. Ik ben niet wakker geworden :D. Voel me niet zo beroerd meer en ik voel eetlust:D. Goed teken dus. Kantoor kan ik vandaag hebben. Het eten daar niet:( We halen wel yoghurt in de super.

Vandaag is het Holi op kantoor8) NA 4en daarvoor gewoon werken:s. Wij hebben een dagje niets doen gepland en ik kan niet verder met het stuk omdat ik op de interviews wacht die ik naar allerlei Nederlandse instellingen en mensen heb gestuurd. Lekker een rustig dagje dus. Maandag as is het Holi in heel India. Tot die tijd zijn we lekker vrij en gaan we maar wat bezichtigen in de stad. Prima weekeind dus voor de boeg.:D

  • 26 Februari 2010 - 13:38

    Tante Rie:

    Ja Anouk, heel Nederland heeft aan de beademing gelegen toen Sven de fatale fout maakte. Echt bááálen. We zaten verstijfd op de bank toen het gebeurde. En weet je wat zo prachtig is van Sven? Hij heeft z'n coach deze blunder vergeven. Hij heeft met deze man zoveel grote successen geboekt dat hij eerst natuurlijk siedend was, maar hij heeft het hem wel vergeven. Dat hoort ook bij de Olympische gedachte. Vandaag dus weer op het ijs met z'n eigen coach. Spannend hoor! Je maakt wat mee met je plee!! Ik heb al gedacht! er zal toch niet ergens een stiekeme camera hangen en die film op you tube zetten. Ik zou dat nog maar even goed controleren. Je had weer leuke foto's. Anouk ik zie al een paar keer geen rechtstreekse mailtjes van je. Ben ik van je lijst geschrapt? Nee toch! Ik kijk nu gewoon bij de oude mails en zoek daar de recente reisverslagen op. Ik zou best voor jullie willen koken maar dat is een beetje lastig hé. Hou je goed Tot schrijfs.

  • 27 Februari 2010 - 10:22

    Dixie:

    Je hebt Smiley's uitgevonden ofzo? :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

India 2010

Recente Reisverslagen:

23 April 2010

Terug in Delhi

15 April 2010

Prince Charming

13 April 2010

Jet, Juul en Herman

05 April 2010

Op naar de laatste werkweek

02 April 2010

Snuffel in me vuilnisbak
Anouk

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 31510

Voorgaande reizen:

26 Mei 2012 - 13 Juni 2012

Bali

31 Januari 2010 - 25 April 2010

India 2010

Landen bezocht: