Dehradun - Reisverslag uit New Delhi, India van Anouk Jellema - WaarBenJij.nu Dehradun - Reisverslag uit New Delhi, India van Anouk Jellema - WaarBenJij.nu

Dehradun

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

09 Maart 2010 | India, New Delhi

Morgen gaan we om half 7 met de trein richting Dehradun. Daar gaan we een project bezoeken dat straatkinderen les geeft in Engels. Diti gaat natuurlijk met ons mee en zoals het er nu naar uit ziet gaat ze aan het einde van de dag weer weg. omdat ze zelf ook nog andere projecten moet bezoeken. Wij blijven in Dehradun voor 3 dagen. Project bezoeken beetje rond kijken.

Vrijdag nacht zullen we met de nachttrein terug gaan naar Delhi. Ik hoop ten zeerste dat ik beter kan slapen dan in het vliegtuig. Om vervolgens om een uur of 5 hier aan te komen. Een tuktuk of iets dergelijks te zoeken die ons naar het hostel kan brengen. Dan duiken we nog even voor een paar uurtjes ons bed in. Zaterdag middag zijn de finale en het spel om plaats 3 met hockey in het bewaakte fort. Wij willen graag heen dus we gaan vandaag proberen om kaartjes te fixen. SPANNEND!!! Dus wie weet. Ik was dan wel niet met de wedstrijd van NL op tv. Maar niewe wedstrijd niewe kansen. En Sven gaat maar even een rustweekeind nemen. Nadat hij niet gehuldigd wil worden is hij het komende zaterdag ook niet waard om op tv te komen tijdens de hockey wedstrijd. Daarna en daarvoor mag best hor. Als het goed is kunnen we de wedstrijd dit keer wel af zien!!:D:D
Zo hebben jullie de plannen kunnen lezen. Maandag schrijf ik wel een uitgebreid verslag.
xxx

• 09 Maart 2010 - 10:47

Nicole:

Je wilt ons wel jaloers maken he dat je voor zo goedkoop naar WK kan terwijl je hier het vijfvoudig waarschijnlijk betaald.
    Moedig onze hockeyers maar goed aan.

xxx

• 09 Maart 2010 - 11:05

Lotty:

Hey nouk
    Heel veel plezier in Dehradun.
    En we kijken de wedstrijd mee op TV hopen dat wij winnen
    Dikke kus Henk en Lot

• 11 Maart 2010 - 16:15

Tante Rie:

Lieve Anouk,Dit lijkt me nu echt zo'n week die voorbij viegt met zoveel afwisseling. 3 dagen op trip met nieuwe indrukken en als slagroom op de taart ga je weer naar het stadion.
    Vertel eens hoe jullie terug zijn gekomen met die treinreis. Kon je een beetje slapen of zat je in een soort boemeltje. Na al je verhalen denk ik niet meer aan enig modern comfort.Of viel het mee. Groetjes, tante Rie

• 15 Maart 2010 - 15:34

Maurice:

Zo ben weer bijna bij :D Nu kijken naar het beloofde verslag. Hoop dat alles goed ging in dehradadumdadum :D

Kus Mau gewoon uit Den Helder, waar ik af en toe ook nog de ochtend trein richting Alkmaar pak, slapen geen probleem hoop voor jou hetzelfde ;)